Low code platforma SmartFP
Nástroje pro chod Vaší společnosti na jednom místě.
Platforma SmartFP je ideálním řešením pro společnosti všech velikostí, včetně těch s korporátní strukturou. S našimi aplikacemi a informačními systémy lze efektivně řešit řadu firemních agend a procesů, od fakturace až po správu lidských zdrojů a projektové řízení:
- Optimalizována pro vývoj a implementaci dílčích aplikačních modulů i podnikových informačních systémů globálně pokrývajících podnikové procesy a agendy.
- Nízká cena pro zavedení systému a pořízení prvních aplikací.
- Nejste nuceni platit drahou obnovu licenční podpory apod. za systém, který reálně teprve rozvíjíte, a jehož plný potenciál se projeví až po zprovoznění většího počtu aplikací a softwarových řešení.
- Umožňuje velmi jednoduchou integraci s jinými systémy a nástroji, což vám usnadní práci a zlepší efektivitu vaší firmy.
- Plná kompatibilita platformy SmartFP s technologiemi Microsoft, jako je Active Directory pro správu uživatelů, MS SQL pro ukládání dat, Azure Directory pro řízení přístupů a služeb, nebo SharePoint pro sdílení a správu dokumentů a dat.
- Responsivní design - snadno použitelné na mobilních zařízeních, a to případně i prostřednictvím aplikací pro Android a iOS.
V případě zájmu o dodávku konkrétního předpřipraveného modulu, rádi zajistíme možnost vyzkoušení v testovacím prostředí.
Jak SmartFP funguje?
Na platformě SmartFP Vám můžeme poskytnout již připravené aplikační moduly, vytvořené na základě zkušeností od našich korporátních klientů nebo zakázkový aplikační vývoj.
PŘED SmartFP
Přijaté faktury schvalujete papírově distribucí tzv. košilky dokladu ode dveří ke dveřím?
Smlouvy pouze evidujete v excelové tabulce? Evidence zakázek, projektů a související komunikace a dokumentace je roztříštěná a uložená zejména v noteboocích obchodníků bez možnosti centrální kontroly a zvýšeným rizikem ztráty dat, resp. kontinuity kounikace při odchodu zaměstnance?
Chcete toto vše a podobné problémy řešit, ale "ekonomická náročnost" nabídek globálních technologických poskytovatelů přesahuje Váš plánovaný investiční rámec?
Nevadí, zkuste to se SmartFP.
SE SmartFP
SmartFP je cenově velice dostupná platforma, která umožňuje veškeré vnitrofiremní procesy a agendy spravovat z jednoho místa.
Bez problému tak spolu komunikuje modul schvalování faktur, HR, evidence smluv, HELPDESK, nebo třeba schvalování dovolené (samozřejmě podle přístupových práv tak, jak je sami nastavíte podle svého přání.)
Jedná se o tzv low code technologii, která Vám umožní po relativně krátkém zaškolení zaměstnanců i vývoj vlastních aplikačních nástrojů svépomocí.