Low code platforma SmartFP
Nástroje pro chod Vaší společnosti na jednom místě.
Platforma SmartFP představuje digitální "pracovní prostředí", které do jednoho místa sváže nástroje a informace potřebné pro chod společnosti. Zajistí řád ve vnitřních procesech a vhled do informačních souvislostí – lze implementovat cokoliv od evidence smluv vč. integrace s nástroji pro vzdálené podepisování, přes řízení nástupů a výstupů zaměstnanců a HR agend až po likvidaci faktur vč. vazeb na ERP nebo účetní systémy aj. Webový, plně responsivní design zajistí řízenou dostupnost oprávněných osob z jakéhokoliv zařízení (PC, tablet, mobil). Chcete-li se o výhodách SmartFP dozvědět přímo od nás, rádi Vám systém a jednotlivé aplikace odprezentujeme při online schůzce. Neváhejte nás kontaktovat.
Jak SmartFP funguje?
Na platformě SmartFP Vám můžeme poskytnout již připravené aplikační moduly, vytvořené na základě zkušeností od našich korporátních klientů nebo zakázkový aplikační vývoj.
PŘED SmartFP
Přijaté faktury schvalujete papírově distribucí tzv. košilky dokladu ode dveří ke dveřím?
Smlouvy pouze je evidujete v excelové tabulce? Evidence zakázek, projektů a související komunikace a dokumentace je roztříštěná a uložená zejména v noteboocích obchodníků bez možnosti centrální kontroly a zvýšeným rizikem ztráty dat, resp. kontinuity kounikace při odchodu zaměstnance?
Chcete toto vše a podobné problémy řešit, ale "ekonomická náročnost" nabídek globálních technologických poskytovatelů přesahuje Váš plánovaný investiční rámec?
Nevadí, zkuste to se SmartFP.


SE SmartFP
SmartFP je cenově velice dostupná platforma, která umožňuje veškeré vnitrofiremní procesy a agendy spravovat z jednoho místa.
Bez problému tak spolu komunikuje modul schvalování faktur, HR, evidence smluv, HELPDESK, nebo třeba schvalování dovolené (samozřejmě podle přístupových práv tak, jak je sami nastavíte podle svého přání.)
Jedná se o tzv low code technologii, která Vám umožní po relativně krátkém zaškolení zaměstnanců i vývoj vlastních aplikačních nástrojů svépomocí.