Vše...

pro hladký chod Vašeho podniku

Podnikové aplikace

Moduly podnikových aplikací připravené k implementaci i ve vaší společnosti.
Více informací

Zakázkový aplikační vývoj

Aplikační vývoj na platformě SmartFP nebo Domino Lotus Notes podle vašich konkrétních potřeb.
Více informací

Hardware na míru vaší firmě

Vyvolávací systémy, automatizované zámkové boxy, venkovní displeje, vývoj na míru
Více informací

Podnikové aplikace - Ready2use moduly

Moduly pracují na platformě SmartFP

Našim zákazníkům poskytujeme dodávku aplikací uzpůsobených k plnohodnotnému použití na osobních počítačích i mobilních zařízeních (aplikace s responzivním designem). Mobilní workflow aplikace poskytují naprostou svobodu a umožňují řídit a kontrolovat firemní procesy i mimo kancelář.
Správa dokumentů, schvalování faktur, helpdesk, nákupní požadavky, rezervační systém a řada dalších modulů a funkcionalit zvyšují uživatelský komfort.

Zautomatizujte a usnadněte proces schvalování a likvidace přijatých faktur. Nabízíme vám aplikaci, která poskytne dokonalý přehled o stavu a zpracování dokladů, včetně možnosti propojení s ERP systémy, účetními programy, nástroji pro digitalizaci dokumentů a dalšími systémy.
Začněte s aplikací, která může růst spolu s vašimi potřebami v oblasti elektronické evidence smluv a komplexní správy jejich životního cyklu – včetně propojení s nástroji pro digitalizaci nebo se systémem SIGNI pro elektronické podepisování právně závazných dokumentů.
Helpdesk je robustní a vysoce variabilní nástroj vhodný pro společnosti všech velikostí. Umožňuje snadný export dat do přehledných reportů a plně přizpůsobitelné nastavení procesů podle typu řešených požadavků. Výhodou je jednorázový pořizovací náklad bez omezení počtu uživatelů.
Evidujte firemní majetek – od vozidel přes kancelářské vybavení až po služební telefony. Naše řešení nabízí kromě řady funkcí na míru také sledování zákonných povinností, jako jsou certifikace, revize apod.
Usnadněte si komunikaci a schvalování zákonné dovolené i dalších typů pracovního volna. Zaměstnanci mají přehledně k dispozici informace o aktuálních zůstatcích přímo v aplikačním portálu.
Univerzální a plně konfigurovatelný rezervační systém pro objednávání klientů na libovolné úkony a pracoviště. Eliminujte fronty ještě před jejich vznikem a umožněte klientům snadné objednání na termíny přes webové rozhraní.
Modul evidence výkazů práce umožňuje zadávat, schvalovat a vyhodnocovat záznamy o provedené práci – včetně zákonných povinností, jako je přestávka na oběd.
Systém nabízí ucelenou sadu nástrojů pro efektivní plánování, schvalování a vyúčtování služebních cest.
Každá společnost potřebuje kvalitní a adaptivní CRM systém. Usnadněte si provozní administrativu a interní procesy rychle a efektivně – stačí 3, 2, 1...

Zakázkový vývoj aplikací

Na platformě SmartFP

Od roku 2005 zajišťujeme pro naše zákazníky individuální vývoj a implementaci systémů pro podporu podnikových procesů, elektronickou evidenci i webové aplikace.


Vyvolávací systémy do čekárny

Pro lékařské ordinace, úřady, prodejny, výdejní místa a další

Úřady, centra

(bez identifikace totožnosti)

Ordinace

(praktický lékař, stomatologie,...)

Nemocnice, kliniky, půjčovny

(polikliniky, půjčovny, výdej zboží na OP)


PRINT MINI

Vyvolávací systém
Vyvolávací systém Print MINI identifikuje důvod návštěvy příchozích a automaticky je zařazuje do příslušné virtuální fronty. Pomocí přiděleného pořadového čísla poté snadno vyvoláte klienta ke správným dveřím.

LITE

Vyvolávací systém pro lékaře
Jedná se o kombinaci registračního kiosku DISPLEJ a vyvolávací obrazovky se systémem, který kromě vyvolávání pacientů v čekárně umožňuje promítat i libovolný obsah – například reklamní nebo informativní sdělení.

PRINT

Vyvolávací systém
Ve verzi PRINT je čekajícímu vygenerován štítek s pořadovým číslem, kterým je následně vyvolán k přepážce nebo do příslušných dveří. Systém lze využít nejen v klinikách a ordinacích, ale také v půjčovnách, výdejnách zboží a dalších provozech.