Vše...

pro hladký chod Vašeho podniku

Podnikové aplikace

Moduly podnikových aplikací připravené k implementaci i ve vaší společnosti.
Více informací

Zakázkový aplikační vývoj

Aplikační vývoj na platformě SmartFP nebo Domino Lotus Notes podle vašich konkrétních potřeb.
Více informací

Hardware na míru vaší firmě

Vyvolávací systémy, automatizované zámkové boxy, venkovní displeje, vývoj na míru
Více informací

Podnikové aplikace - Ready2use moduly

Moduly pracují na patformě SmartFP

Našim zákazníkům poskytujeme dodávku aplikací uzpůsobených k plnohodnotnému použití v osobních počítačích i mobilních zařízeních (aplikace s responzivním designem). Mobilní workflow aplikace dávájí naprostou svobodu a dovolují vám řídit a kontrolovat veškeré firemní procesy i mimo kancelář. Správa dokumentů, schalování faktur, help desk, nákupní požadavku, rezervační systém a řada dalších modulů a funkcionalit zvyšujících uživatelský komfort.

Zautomatizujte a usnadněte si proces schvalování a likvidace přijatých faktur. Nabízíme vám aplikaci, se kterou získáte dokonalý přehled nad stavem a odbavováním dokladů včetně možného propojení s ERP, účetními systémy, nástroji pro digitalizaci dokumentů, apod.
Začněte s aplikací, která může postupně růst s vašimi potřebami elektronické evidence smluv, celkovou správou jejich životního cyklu, včetně propojení s nástroji pro digitalizaci nebo nástroji SIGNI pro elektronické podepisování právně závazných dokumentů.
Helpdesk je robustní a vysoce variabilní nástroj pro společnosti všech velikostí. Data z helpdesku snadno vyexportujete do přehledných reportů. Procesy můžete nastavit libovolně dle typu řešených požadavků atd. Jednorázový pořizovací náklad při neomezeném počtu uživatelů.
Evidujte firemní majetek od aut, přes kancelářské potřeby po služební telefony. Řešení Vám mimo nespočet funkcí na míru nabízí i sledování zákonných povinností ( certifikace, revize, apod.)
Usnadněte si komunikaci a schvalování zákonné dovolené a dalších typů pracovního volna svých zaměstnanců. Publikujte svým zaměstnancům přehledně informace o aktuálních zůstatcích v aplikačním portálu.
Univerzální a plně kofigurovatelný rezervační systém pro objednání klientů na libovolné úkony a pracoviště. Eliminujte tvořící se fronty. Umožněte klientům objednávat se na termíny přes webové rozhraní.
Modul evidence výkazů práce umožňuje zadávat, schvalovat a vyhodnocovat výkazy provedené práce, a to včetně zákonných povinností jako je přestávka na oběd.
Systém nabízí kompletní sadu nástrojů pro efektivní plánování, schvalování a vyúčtování služebních cest.
Každá společnost potřebuje kvalitní, adaptivní CRM systém. Usnadnění provozní administrativy a interních procesů za 3, 2, 1...

Zakázkový vývoj aplikací

Na platformě SmartFP

Od roku 2005 zajišťujeme pro naše zákazníky individuální vývoj a implementaci systémů podpory podnikových procesů, elektronické evidence, webových aplikací.


Vyvolávací systémy do čekárny

Pro lékařské ordinace, úřady, prodejny, výdejní místa, a další

Úřady, centra

(bez identifikace totožnosti)

Ordinace

(praktický lékař, stomatologie,...)

Nemocnice, kliniky, půjčovny

(polikliniky, půjčovny, výdej zboží na OP)


PRINT MINI

Vyvolávací systém
Vyvolávací systém print mini identifikuje důvod návštěvy příchozích a na základě toho je přiřazuje do příslušné virtuální fronty. Pomocí pořadového čísla pak čekajícího vyvoláte do správných dveří.

LITE

Vyvolávací systém pro lékaře
Jedná se o kombinaci registračního kiosku displej a vyvolávací obrazovky se systémem, který vám kromě vyvolání pacientů v čekárně umožní promítat libovolný obsah (reklamní či informativní sdělení)

PRINT

Vyvolávací systém
Ve verzi PRINT je čekajícím vygenerován štítek s pořadovým číslem, kterým je poté vyvolán do příslušných dveří, k přepážce. Lze využít jak pro kliniky, ordinace, tak i půjčovny, výdej zboží, apod.